*host* microsoft menar jag *host*

februari 10, 2009

”Välkommen till facebook, det här är växeln” – Jag

Orsak: Faran med att surfa på arbetstid, kunderna kan ibland få höra att de kommit någon annan stans än de tänkt sig. Elin kan tydligen inte läsa ett ord och säga ett annat. Simultankapacitet? Nej.

Det är ju bra att man har koll.

5 svar to “*host* microsoft menar jag *host*”

  1. Ísak said

    Haha!
    Men va?
    Jobbar du för microsoft?

  2. elingissen said

    Jag veet! XD
    Och ja, ibland, jag är ju sådan här bemanningskonsult och slussas ut som vikarie där det behövs. Bland annat på Microsoft. Idag kan man ringa till vattenfall så svarar jag 😉

  3. Lina said

    Hahaha, sådär gör jag också stup i kvarten! Kan bli lite olämpligt ibland dock.
    Hur gick det med de irrationella ehm, infallen förresten?

    HA det fint!

  4. elingissen said

    Jag kan tänka mig det! 😛
    Och jodå, de är under kontroll för tillfället, men det ligger och bubblar. Tänk vulkan.

    Detsamma!

  5. Sandra said

    Hahaha! Härligt att Facebook har egen växel 😀

Kommentera

