Varning för internhumor

januari 18, 2009

”So go ahead and leave us. I think I prefer to be alone. Maybe you’ll find someone else to help you. Maybe it’s Närcon! That was a joke. Ha ha, fat chance!” – Still alive GlaDos (UpConversionen)

Orsak: Elin har konventat i helgen. UpCon 09 är över och jag gillar sällan mig själv så mycket som i sällskap med diverse kulörta emos, wapaneeser och narutards. Jag är en konventare, and damn proud!

Har man aldrig varit på konvent förstår man inte ett jota (Persson, du är nog den enda av mina läsare som fattar!) så därför:

Over and out.

2 svar to “Varning för internhumor”

  1. Pärson said

    Åå visst är det fantstiskt att vistas i sådana sällskap! Plötsligt har man anpassat sig och blivit världens roligaste, fyndigaste och nördigaste människa! Jag anser att FFUF bör räknas till konvent-kategorin helt klart ^__^

  2. Lina said

    Haha, ni och era konvent. Det är fint. Lite som festival är för mig.

Kommentera

