Roberto = Batman?

januari 15, 2009

”Det finns inga oskyldiga, det finns bara olika grader av ansvar” Lisbeth Salander Flickan som lekte med elden

Orsak: Jag läser milleniumböckerna (duh!) och facineras av Lisbeth. En karaktär med karaktärsstyrka.

För övrigt, allt blir roligare med Paulo Roberto.

2 svar to “Roberto = Batman?”

  1. Sara said

    Haha, ja. Först var jag tvungen att läsa om den meningen som involvera Paulo Roberto, sedan fick jag gnugga ögonen och läsa igen. Jag är fortfarande förbryllad över hans medverkan i boken. Såpass förbryllad att jag funderar om jag har drömt alltihop och på något vis blandat in Paulo Roberto i Millenium-serien.

  2. Lina said

    Jag älskar Lisbeth Salander. Galet galet, man hamnar i trans under tiden man läser dessa böcker. * Vaknade otaliga gånger av mig själv, mumlandes om Millenium, Mikel Blomqvist, Salachenko*

    En av de få böcker på topplistan som inte varit överskattade

Kommentera

