Life will happen in Uppsala this weekend

januari 14, 2009

”Wooh, it’s nice to spend time on life yes” – DOR-15 Bilddagboken

Orsak: För att det är ett så fiffigt sätt att avdramatisera det där som lätt blir så pretantiöst. Och för att jag så sakteliga börjar komma i konvetsstämning inför Uppcon.

Konventare är flummiga.

Flum är roligt.

You do the math.

Ett svar to “Life will happen in Uppsala this weekend”

  1. Sara said

    Oh, jag vill sålla mig till mängden konventare! Dessvärre känner jag inte till några Norge-konvent. Men imorgon ska jag gå på ett konstevanemang, konstfolk är väl rätt flummiga 😀

Kommentera

