Spontandö, huh?

november 12, 2008

”När jag försiktigt kisade ner mot displayen för att ta emot min dom så höll jag på att spontandö” – Mikebike

Orsak: Igenkänningsfaktorn sköt genom taket när jag läste denna beskrivning av den den fasansfulla proceduren att ställa sig på en våg. Jag har genom en oerhört avancerad strategi lyckas undvika dessa vämjeliga tingestar i ungefär ett halvår, och jag misstänker att när jag väl konfroneras med en kommer jag att följa mr Mikebike i en tidig och oväntad grav.

Och spontandö är min nya favoritord.

2 svar to “Spontandö, huh?”

  1. agnesjohansson said

    Detta har med ingenting att göra, men hur upptäckte du Sakerunderhuden-elin? Var det genom mig? Isåfall är jag glad. Och du, lite mer svar på kommentarerna va? Keep it up annars. Konsekvent som fasen!

  2. elingissen said

    Hah, sant jag far skarpa mig med kommentarssvar. Jo, Sakerunderhuden var genom dig, och det tackar jag for, det ar nog den viktigaste bloggen jag laser. Hon ger mig nya perspektiv. Battre an nagon annan. Och tackar for berom, blogg inspirationen finns dar just nu. Aven om mitt tangentbord for tillfallet tror att det ar brittiskt.

Kommentera

