Elin: 1 Murphy: 0

augusti 25, 2008

”De behöver mig. De vet bara inte om det ännu”

Orsak: Jag var på min första arbetsintervju idag. Scary indeed, särskilt eftersom tunnelbanan krånglade för första gången och gjorde mig 35 min sen. Lovande. Men eftersom jag offatbart nog hade varit förutseende och varit ute i god tid hann jag ändå! Med hela tio minuters marginal. Muahaha, känn på den, du Murphys lag!

Självförtroendet har förbättrats också. Nu är det inte så mycket, ”de vill inte ha mig!” som ”de vet inte vad de missar.” Vindarna vänder.

Arbetslös är jag dock likafullt. Än så länge.

Kommentera

