Den ligger fan ETTA på imdb!

juli 27, 2008

”I’m a dog chasing cars. I wouldn’t know what to do if I caught one!” – The Joker The Dark Knight

Orsak: Jag fick igår ytterligare en orsak att sörja Heath Ladger. Han var faktiskt precis så bra som alla säger. Vilket jag inte ens trodde var möjligt med tanke på vad alla säger. Filmen var bra också. Förbannat mörk, jag var rädd i princip hela tiden och det var inte mycket superhjälte över den. Det var realism, kind of, vilket jag älskade.

Gillar också att rollistan hade så många stora namn att alla inte fick plats på affischen. Ens med liten text.

2 svar to “Den ligger fan ETTA på imdb!”

  1. Agnes said

    Ahh, vill också se! Får gøra i helgen nær jag kommit hem. Vilka var de stora namnen som inte fick plats? Ser affischerna øverallt hær i tunnelbanan. Maggie Gyllenhaal måste ju vara helt otroligt fantastisk. Slår vad. Och Cain också lite kanske…

  2. Isabelle said

    Åh MÅSTE verkligen se den. Verkar gryyymt bra!

Kommentera

