Gissa vad jag har gjort idag?

juli 18, 2008

”Karma is a funny thing” – My name is Earl

Orsak: Rätt! Jag har börjat se My name is Earl. Du skulle vunnit en färgradio, men de är tillfälligt slut pga av överanvändande av den kommentaren under semester. Den här serien är rätt kul, men mest vill jag helt enkelt ha en fysisk tv-box med riktiga skivor som jag kan slänga i ett nytt avsnitt av när jag äter frukost eller så. Me loves tv-shows on tv. Det är liksom inte samma sak att sitta och glo på en liten dataskärm. Ergo ingen illegal nedladdning för mig. Jag kommer att bli de amerikanska tvbolagsjättarnas favoritkund.

Men men, what goes around comes around som den gode Earl säger, och när jag möter vår skapar kan jag ju alltid peka på min dator. Jag kommer i alla fall inte att ha Pirate bay på mitt samvete.

Ett svar to “Gissa vad jag har gjort idag?”

  1. Ísak said

    Tycker att det är så töligt med att vänta på tv program, vill själv kunna välja när jag ser dom. Har dock aldrig riktigt orkat ladda ner serier, ser bara på dom hos kompisar istället. :þ

Kommentera

