Framtiden blev plötsligt lite mindre skrämmande

maj 22, 2008

”…when it all amounts to nothing in the end. I won’t worry my life away…” – The Remedy Jason Mraz

Orsak: Denna sköna låt av denna sköna artist går dagligen i vårt hus då det verkar vara min systers överlevnadsmelodi i allt hon kämpar med just nu (knäskada). Vår ljudisolering är dock inte vad den borde, så det är inte bara Frida som får ta del av The Remedy. Och jag blir också glad när jag hör den. Jag oroar mig också onödigt mycket över sådant som nog kommer att bli bra i slutändan.

Jag vill ha hans senaste skiva. ”We sing, we dance, we steal things”. Digga den titeln

Ett svar to “Framtiden blev plötsligt lite mindre skrämmande”

  1. agnesjohansson said

    Inte Marz, Jason MRAZ heter han juhu..

Kommentera

