Smärta!(Och Persson blev chockad)

maj 6, 2008

”Aaaaj! Fan! Igen!”

Orsak: Det är synd om mig. Jag har bitit mig i kinden fem gånger den här eftermiddagen. Fem! Utan överdrift. Och det gör ju så förbannat ont! Åh, jag blir galen! Och det värsta är att ju mer man biter desto svullnare blir det och desto lättare bitar man sig igen. Dö onda cirkel, dö! Jag får vansinnesutbrott i skolkorridorerna på det! Mina egna tänder tillfogar mig alldeles för mycket skada.

2 svar to “Smärta!(Och Persson blev chockad)”

  1. Sandra said

    Du får stoppa något i munnen? Obs! Ej att tolkas på ett perverst sätt.

  2. Pärson said

    Haha snacka om att chockera, helt taget ur luften skriker någon ”AJJJJ” och jag får smärre tinitusskador haha.

Kommentera

