Jag är stolt ägare till egen liten vindmaskin

april 18, 2008

”Elin Exclusive” – Text på en hårtork

Orsak: Jag tror att min pojkväns mamma är synsk. Hon har nämligen köpt en egen hårtork bara till mig (exclusive, kan det bli tydligare?) flera år innan hon fick veta om min existens. När jag sedan lånade den för att torka håret och upptäckte denna lilla text bestämdes det att jag fick den. Inte mer än rätt.

2 svar to “Jag är stolt ägare till egen liten vindmaskin”

  1. Ísak said

    Haha, man känner sig alltid lite viktigare när man hittar sådana saker.

  2. Sandra said

    Fan aldrig något som heter Sandra ju… förutom kossor.

Kommentera

