Äntligen!

april 8, 2008

”In this universe effec follows cause. I have complained about it but… ” – Gregory House House

Orsak: Så kom det då till sist. Det vi alla väntat på. Den dag då jag inte längre kunde motstå frestelsen att lägga upp ett House-citat. Men är man en House-narkoman (just nu på väg in i ett återfall efter närmare ett år) och som jag allmännt hopplös var det faktiskt oundvikligt. Jag är själv imponerad över att jag kunde hålla mig så här länge. Själva citatet då? Jo, jag tänker i ungefär samma banor. Jag vill ha de bra sakerna i livet (pengar) utan att göra jobbet (jobba). Dessutom fick han mig att  le när han sa det.

3 svar to “Äntligen!”

  1. Ísak said

    Lata människa… 😉

  2. Sandra said

    Håller med föregående talare 😉

  3. elingissen said

    Aj aj, har ni låga tankar om mig nu?

Kommentera

