Helt utan hjälp av silikon!

mars 23, 2008

”Kolla Elin, dina bröst är här uppe nu. De förflyttar sig.” – Frida

Orsak: Tja, behöver man säga något mer? Den kommentaren talar liksom för sig själv. Man kan väl säga att (påklätt!)fotograferande mitt i natten urartade en aning. Och att man kan göra mycket med kameravinklar.

3 svar to “Helt utan hjälp av silikon!”

  1. Stjärnskruv said

    Yeh, Elin, jag hoppas du förstår hur enormt mycket det här inlägget kan missuppfattas! Lite som när jag tänkt översätta mitt ofta utnyttjade användarnamn, det kan bli lite, lite fel…

  2. Stjärnskruv said

    Till engelska då, inget annat. Jag vet inte vad Stjärnskruv skulle bli på franska, men det skulle nog låta finare än engelska.

  3. Sandra said

    Hahaha. Vänta bara tills de förflyttar sig nedåt istället :O

Kommentera

