För jag tillhör ju den nu?

mars 22, 2008

”Alla djur, utom människan, vet att den huvudsakliga meningen med livet är att njuta av det.” – Samuel Butler

Orsak: Jag fyller 18 idag. Detta är ett bra motto att leva efter i vuxenvärlen. Dessutom är det väldigt sant.

4 svar to “För jag tillhör ju den nu?”

  1. Lina said

    Gratulerar, bara att ge dig ut och njuta av Karlstads klockrena nattliv nudå 😛
    Hoppas du har en nice påsk också!

  2. Sandra said

    Äh än är du inte vuxen ska du veta… 😉

  3. Mowa said

    Grattis i efterskott Giss!!! Har du avverkat krogen än? 😀

  4. elingissen said

    Tackar tackar! 😀 Tyvärr har nattlivet fått klara sig utan mig under påsklovet, vi drog nämligen till Åre morgonen efter (seriöst, morgonen efter!) min artonårsdag. Jag spar det tills folk faktiskt är hemma och kan guida runt mig och tills jag kan få ta sovmorgon dagen därpå 😛

Kommentera

