Väderprognosen?

mars 17, 2008

”Det är storm i mitt lilla vattenglas”

Orsak: Stress. Jag är faktiskt till och med ur balans för att jag är så stressad just nu. (Vilket fick mig att göra vad jag önskar att jag hade gjort för länge sedan, bett de där respektlösa idioterna i A-klassen att hålla käften. Det kändes bra.) Men fortfarande. Jag går lite runt i en bubbla och varavar aldrig ner ordentligt för det ligger alltid någonting skol eller framtids-relaterat och gnager i bakhuvudet. Dessutom fick min självuppfattning sig en törn i lördags, och jag har inte riktigt hämtat mig ännu. Det blåser upp till åska.

Ett svar to “Väderprognosen?”

  1. Sandra said

    Ta det lugnt. Jag förstår hur du känner och jag vet så otroligt väl hur svårt det är att ta sig ur det. Men det enda jag kan säga är: ta det lugnt. Kan inte säga att det blir bättre för det gör det inte för mig. Men vissa stunder känns allt faktiskt ganska bra, ta vara på dem. Snart är det över. Då börjar livet 🙂

Kommentera

