The wisdom of spin off-TV shows

mars 9, 2008

”I have found the key of women. Find out what they want, and give it to them.” – Amerikansk skådis i Private practice

Orsak: Lite i ljuset av internationella kvinnodagen (igår) lägger jag upp detta trevliga lilla citat som jag hörde under en av de här reklamerna där tv 3(/4?) vill upplysa oss små tittare om vilka fler fantastiska program de sänder. Jag har ingan som helst intention att se Private Practice då jag inte ens sett Grey´s anatomy, men denna lilla kommentar fick mig att le. Tänk så enkelt det kan vara att lösa de stora mysterierna ibland.

Kommentera

