Hinduiska tankar kring mjölkprodukter

februari 6, 2008

”Man kan inte gå genom livet som naturell yoghurt, det funkar inte!” – Lina NVSP 3B

Orsak: Jag har helt utan tillstånd quotat Linas energiska kampanj för att man ska Reagera på saker (i stil med överpedagogiska/underpedagogiska/allmännt inkompetenta lärare) och Engagera sig i sin omvärld för att inte Hitlers reinkarnation ska ta över våra värmländska skogar. Jag gillar att lyssna på Lina. Man blir påminnd om att man själv också hade energi att argumentera för sina åsikter en gång i tiden. Den kanske också kan reinkarneras? 

3 svar to “Hinduiska tankar kring mjölkprodukter”

  1. Pärson said

    Hahaha ja det där med att man inte kan vara mellan youghurt eller ännu värre naturell fil har jag också hört 😛 Ja visst är det bra med engagerade människor i vår vardag! Beträffande reinkarnation så tror jag starkt på det, Hitlers onda handlingar kan mycket väl ha funnit sig tillrätta i någon själ här i Värmland o__O Hahaha

  2. Lina said

    Haha, ja det är ju hedrande att bli citerad ^^ Inte så ofta det händer 🙂 Dock gällde nog citatet Naturell Youghurt, något jag inte tycker vi ska eftersträva!
    Tänk att dö i ett badkar av naturell youghurt? Nog är det lite mer hederfullt att vara i ett kar av chillipeppar? Nog för att det kan vara nästan outhärdligt, eller i värsta fall döda en. Men vem vill seriöst svara ”Nee, alltså jag dog av att jag kvävdes av Naturell Youghurt?”
    Ääh, nu tappade jag kontentan av det jag ville säga. Sila mygg och svälja kameler.

    Ha det fint!

  3. Elin said

    ah, felcitering där alltså! sorry, sånt tycker inte Lena om inte! Och jag kan väl eventuellt tänka mig trevligare sätt att dö på ja.

Kommentera

