Bära Prada?

januari 30, 2008

”Djävulen har blåa gummistövlar!”

Orsak: Detta kommer ifrån en fruktansvärt random mental bild av en ondskefullt skrattande djävul med stolta horn, svart mantel och hotfull eldgaffel som står och bröstar sig i en flammande grotta, iförd små blå gummistövlar. Jag har ingen aning om hur eller varför, men denna bild har nestlat sig in mellan varenda en av mina hjärnceller och byggt ett litet bo där. Min motattack är att göra något kreativt/konstruktivt/någonting över huvud taget för att slänga ut den därifrån (det är ju inte så trevligt att ha ett hånskratt i huvudet dygnet runt) och jag bedömde det som ett acceptabelt projekt att helt enkelt hänga ut honom på min blogg. O du mäktige, känn dig vräkt!

Kommentera

