Akta katten!

januari 4, 2008

”Jag kommer att dö. Jag kommer att dö. Du har dödat mig.”

Orsak: Jag försökte med alla varianter av psykologisk krigsföring (inkluderat dåligt samvete) hindra min pojkvän (aka spelledaren) från att upprepade gånger ta kål på min lilla katt-karaktär under ett rollspel. Därför viskades detta fram i olika förtvivlade tonlägen. Men vad hjälpte väl det… Vi förlorade. Och jag dog. (X antal gånger där X är ett värde större än jag kan säga utan att skämmas.) Vi har en sådan fantastisk relation.

Ett svar to “Akta katten!”

  1. Sandra said

    Betyder det att du inte kommer på engelska imorgon? :O Nejdå. Du kommer väl?
    Jag har skrivit personliga brevet nu (ja jävlar jag är på G idag). Du måste komma dit. Kom dit!

Kommentera

