Gott nytt år!

december 31, 2007

”Det är med déer som med små barn, man tycker alltid bäst om sina egna”

Orsak: Detta lilla visdomsord fick jag i min smällkaramell under vårt våffel-ätande, och jag tyckte att det både passade bra och dessutom är en rätt bra sammanfattning av mig med alla teorier och allt filosoferande. Därför blir detta det sista ifrån mig detta mitt första år som bloggare. But do not fear, for we will meet again, in the destinied year of 2008! Så ha det bra tills dess, och passa er för alla de små barnen!

Kommentera

