Speldjävulen har långa klor

december 29, 2007

”Dö blomma, dö!”

Orsak: Jag är officiellt körd. Jag kommer aldrig att bli den jag en gång var, denna syniska spelkritiker som tyckte att man ska fylla sin tid med meningsfullare saker. Hon är för alltid ett avslutat kapitel. Och pojkvänner har uppenbarligen dåligt inflytande, jag är dels mer intresserad av spelande i allmänhet och framför allt; jag tycker det är riktigt kul att spela wow, eller world of warcraft som den ofrälsta (vanliga) delen av befolkningen säger. Vem anade att jag hade så mycket undantryckta aggresioner att ta ut på de små monsterblommorna?

Kommentera

