Jag är också 17 förresten…

december 27, 2007

Idag blir det en specialvariant, jag kallar den Gissa filmen!. (Nej, jag kunde inte välja ett citat, så jag gör så här i stället. Man får väl improvisera)

”Free thinkers at 17?” –  Evil Headmaster

”No matter what anybody tells you, words and ideas can change the world.”  – mr. Keating

Inte kommit på det ännu? Ok, men nu blir det enkelt.

”Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extrodinary.” – mr. Keating (aka Robin Williams)

Orsak: Japp, det är precis så enkelt som man tror. Jag såg fantastiska Dead poets society för första gången i morse och kan inte riktigt släppa den. Se den!

Ett svar to “Jag är också 17 förresten…”

  1. Ísak said

    Men oj, vissa är duktiga på att skriva… 🙂
    Bra jobbat och…

    God Jul och Gott nytt år!

Kommentera

