Are you listening mr Bush?

december 22, 2007

”Vi borde kanske ta oss en funderare när vi vill bomba till oss trygghet för våra barn” – Framåt Svenska akademin

 Orsak: Först, jag vet att jag är sen men jag hade inte tillgång till internet på hela dagen igår. Inte ens en vecka klarade jag. Men hur som helst. Under en väldigt trevlig och social skolavslutningsdag (det går nästan att sova fyra personer i samma säng, om några är små!) kom jag plötsligt att tänka på den här låten. Det första jag gjorde när jag väl kom hem i dag var att lyssna på den. Den visar med en sådan självklarhet hur absurt människor tänker. Visdom till vår välrd säger jag bara.

Ett svar to “Are you listening mr Bush?”

  1. Sandra said

    Du vill inte ha mina kommentarer? 😦

Kommentera

