Det finns fysik och det finns fysik…

december 19, 2007

”Armhävningar är min personliga ärkefiende!”

Situation: Jag är den enda i hela ninjutsu-gruppen som inte kan göra de förbaskade, fysikaliskt liksom fysiologiskt komplicerade, sakerna på tårna. Jag skyller dock på att jag är tjej. Det kan funka ett tag till. Bör dock nog sluta sparka luften ur folk om denna ursäkt ska upprätthålla sin trovärdighet.

PS. Har ni provat att matematiskt beräkna vilka krafter som verkar på en person som balanserar sin kroppsvikt på böjda armar? Nej, var glada för det. Dessutom är de ju sinnessjukt jobbiga att göra. DS

Ett svar to “Det finns fysik och det finns fysik…”

  1. Sandra said

    Armhävningar är ju sjukt. Dansa säger jag!

Kommentera

